به گزارش ارتباط ها عمومی و امور فی مابین الملل تیم صنعتی ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، در سالهای خیلی بدور حضور پر رنگ برند کفش ملی به تیتر یک محصول ایرانی در مرحله بازار برای کلیه شناخته گردیده بود و در بخش اعظم خانهها این کفش مشتریان بسیاری داشت، البته پس از مصادره آن به وسیله دولت، کارخانه عملا تعطیل و در زیرمجموعه سازمان صنعت های ملی ایران قرار گرفت و چندی آنگاه بابت رفع دیون (بدهی دولت) به اداره بازنشستگی کشوری واگذار شد . تغییرات مدیریتی در این واحد تولیدی به یار افزایش قاچاق کفش باعث شد تا حضور این برند هر روز در تراز بازار کاهش پیدا نماید به نحوی که به مرور دیگر خبری از کفش ملی در بازار نبود و از آن کارخانه بزرگ تنها نام و نشانی به جاماند .
علاوه بر مارک کفش ملی بقیه برندهای داخلی کفش هم به تدریج با ارتقاء واردات با مشکل روبه رو شدند و هر روز سهم آنها از بازار داخلی کاهش پیدا کرد . ولی یک سری سالی هست که با کارایی خویش تولیدکنندگان حضور برندهای داخلی در بازار ارتقاء یافته ولی لازمه اجرای برنده این موضوع حمایت های دولتی میباشد که هنوز خبری از آنان نیست .
روز جاری تولیدکنندگان کفش با وجود مشکل ها دوچندان خودشان دست به عمل گردیده و با تشکیل کمپینهایی ذیل عنوان “مصرف کالای ایرانی ضامن اشتغال فرزندان” در صددند تا سهم از دست داده خویش را از بازار کفش گشوده گردانند و برای تحقق این قضیه ت هایی برای حمایت از برندهای دیرین از جمله کفش ملی به فعالیت گرفتهاند . به نحوی که در تعدادی ماه اخیر سهامداران بیشتر این شرکت قدیمی بر آن شده اند تا مشکلات مالی این واحد تولیدی را کاهش داده و حضور پر رنگ این مارک را در مرحله بازار به وجود آورند . یکی از مصداق های این قضیه حضور پررنگ تبلیغات این واحد تولیدی در مرحله بازار است . کفش ملی در این تبلیغات اعلام کرده که با تولیدها جدید به بازار خواهیم آمد .
charmsara بازار ,حضور ,برندهای ,دوشی ,داخلی ,تولیدی ,مرحله بازار ,واحد تولیدی ,برندهای داخلی ,کاهش پیدا منبع
درباره این سایت