مدیرعامل گروه صنعتی ملی با بیان این که سرانه مصرف ایرانیان ۲۰۰ میلیون جفت کفش در سال است، گفت: کفش ملی در سال ۹۵ سه و نیم میلیون جفت کفش فروخته است، این رقم به معنای سهم ۰ .۰۳ درصدی کفش ملی از بازار کفش مرز و بوم می باشد که به هیچ تیتر مطابق با انتظارات از نام کفش ملی به عنوان بابا صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران نمی‌باشد . 

 

وی با اشاره به تعصب و عشق ایرانیان به این نشان تجاری، تاکید کرد: در سالیان گذشته، فرایند تحولات در این تیم نتوانسته به نحو لایق پاسخگوی این حجم علاقمندی هم وطنانمان باشد لذا به این فیض رسیدیم که ما بیش از هرچیز نیازمند بررسی خودمان هستیم و می بایست ببینیم که در کجای بازار قرار داریم، گستره جغرافیایی مان چه‌طور است، جنسیت مخاطبین، سن و سال و طبقه اجتماعی و توان آنان را نیز می بایست در نظر بگیریم . 

 

شالباف گفت: پس از تمامی پرسی در سراسر مملکت در نهایت به ضرورت ایجاد تغییرات در اسم و نشان کفش ملی رسیدیم، ضمن این که لحاظ سنجی ها از نقاط متعدد مرزو بوم برای ما این تکلیف را ایجاد کرد که با اعتنا به اینکه همگان کفش ملی را با همان آرم فیل می شناسند و عشق و تعصب خاصی هم روی آن دارا هستند باید هر جور تغییر تحول در نماد کفش ملی با محافظت شمایل فیل چهره گیرد . 

 

مدیرعامل تیم صنعتی کفش ملی گفت: پراکندگی و شگی در گونه عرضه تولید ها کفش ملی یکی دیگر از مشکل‌ها ما در این گروه بود، بسیاری از تامین کنندگان تا پیش از این متاع را با اسم و نشان تجاری خودشان به دکان می فرستادند و بزرگی نام مارک ما باعث شد که نتوانیم چنین برخوردی را با کفش ملی بپذیریم . 

 

وی در ادامه افزود: به تیتر گام بعدی تامین کنندگان را موظف کردیم کلیه تولیدات خویش را با نام و نشان کفش ملی عرضه کنند و در کنار آن متحد الشکل کردن باکس ها و بسته بندی ها را هم به آخر و عاقبت رساندیم . 

کیف پول کیف پول کیف پول مردانه کیف پول نه
charmsara نشان ,بازار ,است، ,تامین کنندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارت استخر www.shz1music.ir ذخیره ی دنیا فروش ارزان جزوات و دی وی دی های آموزشی آموزش شبکه ctionar shop آفرشاپ سیـمـای جلگــــه ( هـــرند ) فیلتر استخر